Haliliye Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği geleneksel aşure ikramı programıyla vatandaşları aynı sofrada buluşturdu. Belediye Aşevi'nde özenle hazırlanan aşureler, cuma namazının ardından Hz. İbrahim Peygamber (Sanayi) Camisi'nde vatandaşlara ikram edildi. Programa Haliliye Belediye Başkanı Mehmet Canpolat'ın yanı sıra Esnaf ve Sanatkârlar Odası Başkanı İsmail Karacabey, İl Müftü Vekili İbrahim Halil Aslan ile çok sayıda vatandaş katıldı. Etkinlikte edilen duaların ardından Başkan Canpolat, vatandaşlara aşure dağıtarak birlik ve beraberlik mesajı verdi.
Geleneksel aşure programını bu yıl da sanayi camisinde gerçekleştirmekten mutluluk duyduklarını ifade eden Başkan Mehmet Canpolat, aşure kazanında sevgiyi, hizmeti ve vatandaşların samimiyetini buluşturduklarını vurguladı. Kentte üç farklı noktada ve Bahçelievler bölgesinde de aşure ikramlarının devam ettiğini belirten Canpolat, Haliliye Belediyesi olarak vatandaşların mutlu ve hüzünlü her gününde durmadan, yorulmadan yanlarında olmayı sürdüreceklerini ifade etti.














