Belediye otobüsleri ücretsiz hizmete devam edecek

BELEDİYE HABERLERİ

Belediye otobüsleri ücretsiz hizmete devam edecek

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, depremin ardından başlattığı ücretsiz otobüs seferlerini 24 Şubat'a (24 Şubat dahil) kadar uzatma kararı aldı.

Vali ve Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Ali İhsan Su’nun talimatıyla depremin ardından ulaşımda sorun yaşanmaması amacıyla başlatılan ücretsiz toplu taşıma hizmeti devam ediyor.

Ulaşım Daire Başkanlığınca alınan karar doğrultusunda şehir içinde Büyükşehir Belediyesine ait otobüsler, 24 Şubat gece saat 01.00'e kadar vatandaşları ücretsiz taşımayı sürdürecek.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
KESTELDE SÖZ GENÇLERDE BAŞKAN FERHAT EROL PROJELERİ TEK TEK ANLATTI

KESTELDE SÖZ GENÇLERDE BAŞKAN FERHAT EROL PROJELERİ TEK TEK ANLATTI

28-06-2026 - BELEDİYE HABERLERİ

TÜRKİYENİN EN BÜYÜK KARTİNG PİSTİ BURSADA ADRENALİN DOLU YARIŞLARLA AÇILDI

TÜRKİYENİN EN BÜYÜK KARTİNG PİSTİ BURSADA ADRENALİN DOLU YARIŞLARLA AÇILDI

27-06-2026 - BELEDİYE HABERLERİ