ATIK SU ARITMA TESİSİNİN YÜZDE 70'İ TAMAMLANDI

Muş Belediyesi Atık Su Arıtma tesisinde çalışmalar hızlandı.

BELEDİYE HABERLERİ

ATIK SU ARITMA TESİSİNİN YÜZDE 70'İ TAMAMLANDI

Muş Belediyesi Atık Su Arıtma tesisinde çalışmalar hızlandı. Bağlar mahallesinde 75 bin metrekare alan üzerinde yapılan projenin bitmesiyle karasu nehrine akan atık su kontrol altına alınacak. Çevre kirliliğinin önüne geçilecek projenin, yüzde 70’i ise tamamlandı.

        Eş Başkan Yardımcısı Mehmet Serkan Öztürk, ilgili birim amirleri ile birlikte İller Bankasından gelen heyet ile çalışmaları inceledi. İncelemenin ardından değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

        Kısa süre sonra bitecek proje sayesinde çevre kirliliğinin önüne geçilerek, karasu nehrine temiz su verilecek.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
KESTELDE SÖZ GENÇLERDE BAŞKAN FERHAT EROL PROJELERİ TEK TEK ANLATTI

KESTELDE SÖZ GENÇLERDE BAŞKAN FERHAT EROL PROJELERİ TEK TEK ANLATTI

28-06-2026 - BELEDİYE HABERLERİ

TÜRKİYENİN EN BÜYÜK KARTİNG PİSTİ BURSADA ADRENALİN DOLU YARIŞLARLA AÇILDI

TÜRKİYENİN EN BÜYÜK KARTİNG PİSTİ BURSADA ADRENALİN DOLU YARIŞLARLA AÇILDI

27-06-2026 - BELEDİYE HABERLERİ