Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, eğitim öğretim yılının tamamlanmasıyla karne heyecanı yaşayan öğrencilerin sevincine ortak oldu. Cavit Çağlar İlkokulu’nu ziyaret eden Başkan Aydın, ilk eğitim yılını geride bırakan miniklerle yakından ilgilenip onlara karne ve satranç takımı hediye etti. Okul bahçesinde renkli görüntülerin oluştuğu ziyarette, çocukların tatil planlarını dinleyen Belediye Başkanı, hatıra fotoğrafı çektirme taleplerini de geri çevirmedi.
Daha sonra Osmangazi Belediyesi bünyesindeki Candan Genceroğlu Kreş ve Gündüz Bakımevi’ne geçen Başkan Erkan Aydın, burada eğitim gören 67 kreş öğrencisinin yıl sonu gösterisini izledi ve çocuklara ‘Çocuk Gelişim Belgelerini’ takdim etti. Çocukların nitelikli eğitim almasını her zaman öncelikli gördüklerini belirten Başkan Aydın, geleceğin teminatı olan tüm öğrencilere neşeli, sağlıklı ve keyifli bir yaz tatili dileyerek fedakarca çalışan öğretmenlere teşekkürlerini iletti.


















