BELEDİYE HABERLERİ

BİLECİK'TE ULAŞIM REFORMU İÇİN ORTAK AKIL: BAŞKAN MELEK MIZRAK SUBAŞI EN KONFORLU SİSTEM İÇİN ESNAF VE HALKI BULUŞTURDU!

KENTSEL YAŞAM KALİTESİNİN EN STRATEJİK GÖSTERGELERİNDEN BİRİ OLAN ŞEHİR İÇİ ULAŞIM AĞLARINI YENİDEN YAPILANDIRIRKEN, KARAR ALMA SÜREÇLERİNE ESNAFI, SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINI VE VATANDAŞI DAHİL ETMEK "KATILIMCI YEREL YÖNETİM" ANLAYIŞININ EN NET ÖRNEĞİDİR. BİLECİK BELEDİYESİ'NİN BAŞKAN MELEK MIZRAK SUBAŞI ÖNCÜLÜĞÜNDE DÜZENLEDİĞİ BU KAPSAMLI DEĞERLENDİRME TOPLANTISI; YENİ HAT VE GÜZERGAHLARIN BELİRLENMESİNDEN SÜRÜCÜ DİSİPLİNİNE VE HİZMET KALİTESİNE KADAR GENİŞ BİR YELPAZEDE ORTAK AKLI DEVREYE SOKARAK, HEM ESNAFIN EKONOMİK SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞİNİ KORUMAYI HEM DE HALKIN ERİŞİLEBİLİR VE NEZAKET ODAKLI BİR TOPLU TAŞIMA HİZMETİ ALMASINI SAĞLAYACAK DENGELİ BİR KENTSEL DÖNÜŞÜM MODELİDİR.

BİLECİK'TE ULAŞIM REFORMU İÇİN ORTAK AKIL: BAŞKAN MELEK MIZRAK SUBAŞI EN KONFORLU SİSTEM İÇİN ESNAF VE HALKI BULUŞTURDU!

Bilecik Belediyesi, kent içi toplu taşıma sistemini daha modern, güvenli ve erişilebilir bir yapıya kavuşturmak amacıyla Şeyh Edebali Kültür ve Kongre Merkezi’nde kapsamlı bir "Şehir İçi Ulaşıma Dair Değerlendirme Toplantısı" gerçekleştirdi. Bilecik Belediye Başkanı Melek Mızrak Subaşı başkanlığında yürütülen stratejik zirveye belediye başkan yardımcıları, birim müdürleri, dolmuş esnafı, sivil toplum kuruluşları ve dernek temsilcileri katılım sağladı. Vatandaşlardan gelen taleplerin, şikayetlerin ve çözüm önerilerinin masaya yatırıldığı toplantıda, şehir içi ulaşımda kalitenin artırılması adına karşılıklı fikir alışverişinde bulunuldu.

Toplantıda ulaşıma dair vizyoner mesajlar veren Bilecik Belediye Başkanı Melek Mızrak Subaşı, kent yaşamında hayati bir yer tutan ulaşım konusunda en konforlu ve en iyi sistemi halkın hizmetine sunmakta kararlı olduklarını vurguladı. Süreci yönetirken hem vatandaşların konforunu hem de dolmuş esnafının beklentilerini ortak bir paydada buluşturacaklarını belirten Başkan Subaşı, belediye ve esnaf odaları arasındaki bilgi akışının kesintisiz süreceğini ve her iki tarafın da fayda sağlayacağı sürdürülebilir bir ulaşım modelini Bilecik'e kazandıracaklarını ifade etti.

Bilecik Belediyesi Zabıta Müdürü Mücahit Öndersev’in interaktif sunumuyla devam eden toplantıda, kentin büyüme projeksiyonuna uygun olarak planlanan yeni hatlar ve revize edilen güzergahlar hakkında detaylı bilgiler paylaşıldı. Halk otobüsleri hizmet kalitesinin ve teknik aksaklıkların da incelendiği oturumda, vatandaş memnuniyetini en üst düzeye çıkarmak adına sürücülerin uyması gereken nezaket kuralları, ihale şartnamesinde yer alan yasal yükümlülükler ve çalışma disiplini hatirlatıldı. Toplantı, esnaftan gelen taleplerin değerlendirilmesi ve karşılıklı soru-cevap bölümünün ardından sona erdi.

AdminAdmin