İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, 26-30 Haziran Özel Güvenlik Haftası kapsamında belediye bünyesinde görev yapan 43 özel güvenlik personeliyle Gastro İnegöl’de düzenlenen kahvaltı programında bir araya geldi. Güvenlik personelinin bağlı bulunduğu Başkan Yardımcısı Emin Dündar ile Zabıta Müdürü Şener Dursun’un da hazır bulunduğu buluşma, oldukça samimi bir atmosferde gerçekleştirildi.
Kahvaltının ardından personele seslenen Başkan Alper Taban, belediye hizmetlerinin sağlıklı, huzurlu ve güvenli bir şekilde yürütülmesinde özel güvenlik görevlilerinin çok kritik bir rol üstlendiğini vurguladı. Vatandaşların güvenliği için gece gündüz demeden özveriyle çalışan tüm personele teşekkür eden Taban, görevlerinde başarılar diledi. Programda ayrıca güvenlik personelinin talep, öneri ve görüşleri dinlenerek hizmetlerin daha etkin yürütülmesine yönelik karşılıklı istişarelerde bulunuldu.


















