Kestel Belediyesi, vatandaşların yaşam kalitesini artırmaya yönelik sosyal belediyecilik çalışmalarını sağlık alanında da kararlılıkla sürdürüyor. Özellikle yaşlı, engelli, kronik rahatsızlığı bulunan ve sağlık kuruluşlarına ulaşımda güçlük yaşayan vatandaşların yanında olan belediye, ücretsiz hasta nakil ambulansı hizmetiyle yüzlerce kişinin sağlık hizmetlerine erişimini kolaylaştırıyor. Hizmet kapsamında evlerinden alınan hastalar, belediye ekipleri tarafından sağlık kuruluşlarına ulaştırılırken, tedavi süreçlerinin ardından tekrar güvenli bir şekilde evlerine geri naklediliyor.
Sağlık alanında yürütülen bu çalışmanın sadece bir ulaşım hizmeti olmadığını, aynı zamanda sosyal dayanışmanın güçlü bir örneği olduğunu belirten Kestel Belediye Başkanı Ferhat Erol, ilçede hiçbir vatandaşın sağlık hizmetine ulaşırken zorluk yaşamasını istemediklerini vurguladı. Sosyal belediyecilik anlayışı doğrultusunda sadece altyapıya değil, insana dokunan projelere de büyük önem verdiklerini ifade eden Başkan Erol, hemşehrilerinin ihtiyaç duyduğu her alanda yanlarında olmaya devam edeceklerini belirtti.