Belediye Başkanımız Özkan Çetinkaya sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada; "Bugün saha gezimizi Adatepe Mahallemize gerçekleştirdik. Mahallemizde incelemeler yaptık, esnaflarımızla selamlaştık, mahalle sakinlerimizle sohbet ettik. Karabük’ümüzün her köşesini adım adım gezmeye ve şehrimiz için üretmeye devam ediyoruz" dedi.
İNEGÖL'DE KİTAP KÜLTÜRÜ: NÖBETÇİ KİTAPHANELERE YOĞUN İLGİ
23:46 - BELEDİYE HABERLERİ